DiWagner
SEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz Slovenija
ZELENO SVETLO
 
REM odobrio promenu vlasnika televizija O2 i Prva
Autor/izvor: SEEbiz / Beta
Datum objave: 14.12.2018. - 20:55:03
BEOGRAD - Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) doneo je rešenje da se promenom vlasničke strukture Prve televizije d.o.o. i Radio-difuznog preduzeća B92 a.d. iz Beograda ne narušava medijski pluralizam, saopštilo je danas Udruženje novinara Srbije (UNS).

Na sajtu REM-a objavljeno je da su ta preduzeća 11. decembra podnela prijavu promene vlasničke strukture.

"Promena, kako se navodi u rešenjima, sastoji se u tome što je novi vlasnik sa 100 odsto udela, umesto društva Antenna Serbia BV iz Holandije koje je do sada indirektno bilo vlasnik, privredno društvo Kopernikus Corporation Ltd. sa Kipra", navodi se u saopštenju UNS-a.

U prijavi se navodi da su osnivači Kopernikus Corporation Ltd. sa Kipra Srdjan Milovanović sa 50 odsto vlasništva i Kopernikus Corporation BV iz Holandije sa ostalih 50 odsto, dok je vlasnik 100 odsto udela u kapitalu tog društva Srdjan Milovanović.