SEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz Slovenija
 
KAZNA
 
Pink kažnjen zbog neobjavljivanja presude po Đilasovoj tužbi
Autor/izvor: SEEbiz / Beta
Datum objave: 04.01.2019. - 16:23:27
BEOGRAD - Prvi osnovni sud u Beogradu kaznio je TV Pink i glavnog odgovornog urednika te televizije Gorana Gmitrića sa 50.000 dinara zbog toga što nisu objavili presudu u korist jednog od lidera Saveza za Srbiju Dragana Đilasa protiv te televizije.

Kako se navodi u rešenju, Goran Gmitrić bio je obavezan kao glavni i odgovorni urednik Informativnog programa TV Pink da objavi presude Višeg suda u Beogradu bez ikakvog komentara i bez odlaganja, a najkasnije u drugom „Nacionalnom dnevniku" TV Pink od pravosnažnosti presude.

S obzirom da TV Pink i pored upozorenja suda nije postupio po rešenju, Prvi osnovni sud je izrekao novčanu kaznu.

Protiv ovog rešenja moguć je prigovor drugostepenom veću.